Стабілізатор поперечної стійкості ― елемент підвіски автомобіля. Необхідний для боротьби з креном кузова на поворотах. Стійки стабілізатора служать для з'єднання кінців стабілізатора з центральним елементом підвіски, наприклад, з поворотним кулаком в незалежній підвісці передніх коліс. Стійки оснащені шарнірами, що дозволяє зробити з'єднання стабілізатора з підвіскою рухомим.
Стійка стабілізатора представляю собою шток, як правило, від 5 до 20 сантиметрів довжиною. До обох кінців штоку за допомогою зварювання під прямим кутом або кутом, який трохи відрізняється від прямого приєднані шарнірні з'єднання, які нагадуютьшарові опори. Шарнірні з'єднання складаються з обойми і шарнірного пальця, який вправлений в обойму. На кінцях шарнірних з'єднань є різьба, яка дозволяє закріпити стійки стабілізатора до інших елементів за допомогою гаєк. Шарнірні з'єднання стійок захищені герметичнымы пиляками, всередині яких знаходиться мастило середньої густоти, розрахована на збереження властивостей при зниженні температури повітря.
Таблиця використання:
MITSUBISHI LANCER (CS_A) 1.3 (09.2003) 82 лс 4G13 (16V)
MITSUBISHI LANCER (CS_A) 1.6 (CS3A) (09.2003) 98 лс 4G18
MITSUBISHI LANCER (CS_A) 2.0 (CS9A) (12.2003) 135 лс 4G63 (DOHC 16V)
MITSUBISHI LANCER универсал (CS_W) 1.6 (CS3W) (09.2003) 98 лс 4G18
MITSUBISHI LANCER универсал (CS_W) 2.0 (CS9W) (09.2003) 135 лс 4G63 (DOHC 16V)
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | Renault |
Виробник | SNR |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Користувацькі характеристики | |
Вага [р] | 495 |
Зовнішній діаметр [мм] | 70 |
- Ціна: 854 ₴