Сайлентблок або по-іншому гумометалевий шарнір, являє собою дві металеві втулки, між якими є гумова вставка. Сайлент-блоки слугує для з'єднання деталей підвіски, і завдяки пружній вставці між втулками (гума або поліуретан) гасить коливання, що передаються від одного вузла до іншого. На нього припадають найважчі навантаження, адже він має протистояти деформації, яка отримує підвіску автомобіля.
Сайлентблоки трапляються як у передній підвісці автомобіля, для кріплення важелів, стабілізатора поперечної стійкості, реактивних тяг, так і для кріплення штанги в задній підвісці. Також сайлентблоки застосовують для кріплення амортизаторів, коробки передач, двигуна.
Сайлентблоки трапляються як у передній підвісці автомобіля, для кріплення важелів, стабілізатора поперечної стійкості, реактивних тяг, так і для кріплення штанги в задній підвісці. Також сайлентблоки застосовують для кріплення амортизаторів, коробки передач, двигуна.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | CTR |
Користувальницькі характеристики | |
Зовнішній діаметр [мм] | 40 |
Внутрішній діаметр [мм] | 12 |
Місце встановлення | зовнішній, задня вісь двосторонньо, ззаду, знизу |
Країна виробник | Корея |
Тип установки | гумово-металева опора |
Вага (кг) | 0.22 |
Товщина (мм) | 50 |
Інформація для замовлення
- Ціна: 394 ₴